Witam.
Widzę, że kolega moderator dołączył do mojej "krucjaty", co bardzo mnie cieszy, bo już nie nadążałem sam, tak trzymać. Ale żeby nie było, że nie jesteśmy najlepszym forum wiedzy od SGA, skoro na innych forach nie potrafili podać prawidłowej odpowiedzi i "wrócił syn marnotrawny na łono macierzy" i z okazji niedzieli, to podajmy forumowiczowi, że w jego modelu przekaźnik ma nr 100, znajduję się na drugiej półeczce z przekaźnikami (tej w głębi, za pierwszą) i że na tej samej półeczce, w prawym górnym rogu, znajduje się jeszcze jego zabezpieczenie "linii prądowej" czyli bezpiecznik 50A, a bez wnikania dlaczego, do sprawdzenia jeszcze bezpieczniki na module centralnej elektryki nr 19 i 32, bezpiecznik 51 można sobie raczej podarować skoro przy załączaniu tylnej szyby przekaźnik cyka. A dla dalszego rozwoju wiedzy, to w tym aucie tylko przednia szyba jest sterowana zewnętrznym przekaźnikiem, tylna jest sterowna przekaźnikiem zamontowanym wewnątrz modułu centralnej elektryki, chyba, że auto jest jednym z pierwszych, które zjechało z taśmy, to może mieć lekko inaczej . Swoją drogą, to kolejny z moich ulubiony tematów z serii mechanik spier..., a teraz właściciel niech sam sobie naprawi ale pieniądze oczywiście wziął, jeszcze najlepiej, jak by mu zapłacić za otrzymanie na forum wskazówki .
Pozdrawiam
Widzę, że kolega moderator dołączył do mojej "krucjaty", co bardzo mnie cieszy, bo już nie nadążałem sam, tak trzymać. Ale żeby nie było, że nie jesteśmy najlepszym forum wiedzy od SGA, skoro na innych forach nie potrafili podać prawidłowej odpowiedzi i "wrócił syn marnotrawny na łono macierzy" i z okazji niedzieli, to podajmy forumowiczowi, że w jego modelu przekaźnik ma nr 100, znajduję się na drugiej półeczce z przekaźnikami (tej w głębi, za pierwszą) i że na tej samej półeczce, w prawym górnym rogu, znajduje się jeszcze jego zabezpieczenie "linii prądowej" czyli bezpiecznik 50A, a bez wnikania dlaczego, do sprawdzenia jeszcze bezpieczniki na module centralnej elektryki nr 19 i 32, bezpiecznik 51 można sobie raczej podarować skoro przy załączaniu tylnej szyby przekaźnik cyka. A dla dalszego rozwoju wiedzy, to w tym aucie tylko przednia szyba jest sterowana zewnętrznym przekaźnikiem, tylna jest sterowna przekaźnikiem zamontowanym wewnątrz modułu centralnej elektryki, chyba, że auto jest jednym z pierwszych, które zjechało z taśmy, to może mieć lekko inaczej . Swoją drogą, to kolejny z moich ulubiony tematów z serii mechanik spier..., a teraz właściciel niech sam sobie naprawi ale pieniądze oczywiście wziął, jeszcze najlepiej, jak by mu zapłacić za otrzymanie na forum wskazówki .
Pozdrawiam