byłeś na szarpaku?
Takie reakcje tj jaja na zakrętach, a zanikane problemu jak dajszesz buta to mi sie wydaje, ze nie jedno ustrojstwo będzie. sprawdził bym przekładnie w różnych polozeniach. bo geometrie to sprawdzali na prostych kołach. W takich przypadkach największe chwilowe uderzenie poza kolem i opona idzie do łożyska piasty i w dalszej kolejności wygłuszane sprężyną, amorem, gumami idzie do budy. wiec spraedzac tez by trzeba w tej kolejności. jeżeli jadąc prosto wjechales w tą dziurę to skrzynia ani roznicowy.. raczej wątpię. jakbyś na ostrym zakręcie to ok sila mize dość w jakichś skrajnych polozeniach.
.... teraz tak myślę, że to łożysko piasty którego uszkodzenie wychodzi dopiero pod obciążeniem...
Takie reakcje tj jaja na zakrętach, a zanikane problemu jak dajszesz buta to mi sie wydaje, ze nie jedno ustrojstwo będzie. sprawdził bym przekładnie w różnych polozeniach. bo geometrie to sprawdzali na prostych kołach. W takich przypadkach największe chwilowe uderzenie poza kolem i opona idzie do łożyska piasty i w dalszej kolejności wygłuszane sprężyną, amorem, gumami idzie do budy. wiec spraedzac tez by trzeba w tej kolejności. jeżeli jadąc prosto wjechales w tą dziurę to skrzynia ani roznicowy.. raczej wątpię. jakbyś na ostrym zakręcie to ok sila mize dość w jakichś skrajnych polozeniach.
.... teraz tak myślę, że to łożysko piasty którego uszkodzenie wychodzi dopiero pod obciążeniem...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm