Mała aktualizacja:
Wybrałem wariant 2 na nowych częściach, od tamtego czasu problemy z układem chłodzenia pojawiły się jakieś pół roku temu i okazało się że ten dodatkowy króciec na czujnik się rozleciał. Zapomniałem że na forum wrzuciłem linki do sklepu IC i szukałem ponad tydzień jak się to ustrojstwo zwie żeby kupić na zapas już kupiłem 2szt. Póki co odpukać sucho jest.
Wiem że temat stary, ale może komuś się przyda na przyszłość bo trochę aut z silnikami AJH jeszcze jeździ a jak widać jest to ich bolączka.
Najbezpieczniej zmienić fabrykę na "nowszy model" i to na nowych częściach
króciec głowicy + krócicec czujnika + trójnik stalowy fi 16 lub fi 12 do połączenia brakujących węży = spokój na długi czas
Wybrałem wariant 2 na nowych częściach, od tamtego czasu problemy z układem chłodzenia pojawiły się jakieś pół roku temu i okazało się że ten dodatkowy króciec na czujnik się rozleciał. Zapomniałem że na forum wrzuciłem linki do sklepu IC i szukałem ponad tydzień jak się to ustrojstwo zwie żeby kupić na zapas już kupiłem 2szt. Póki co odpukać sucho jest.
Wiem że temat stary, ale może komuś się przyda na przyszłość bo trochę aut z silnikami AJH jeszcze jeździ a jak widać jest to ich bolączka.
Najbezpieczniej zmienić fabrykę na "nowszy model" i to na nowych częściach
króciec głowicy + krócicec czujnika + trójnik stalowy fi 16 lub fi 12 do połączenia brakujących węży = spokój na długi czas