27-02-2019, 21:52
Witam.
Tak jak w każdym dieslu, ściągasz wtyczkę od czujnika temperatury (aby zasymulować duży mróz, by długo grzał, by zdążyć zrobić pomiar), następnie ściągasz wtyczki ze świec i sprawdzasz czy jak przekręcisz zapłon, to pojawi się prąd względem masy, można zrobić to na przekaźniku ale w przypadku uszkodzenia instalacji za przekaźnikiem pomiar będzie niemiarodajny, było wiele razy.
Pozdrawiam
Tak jak w każdym dieslu, ściągasz wtyczkę od czujnika temperatury (aby zasymulować duży mróz, by długo grzał, by zdążyć zrobić pomiar), następnie ściągasz wtyczki ze świec i sprawdzasz czy jak przekręcisz zapłon, to pojawi się prąd względem masy, można zrobić to na przekaźniku ale w przypadku uszkodzenia instalacji za przekaźnikiem pomiar będzie niemiarodajny, było wiele razy.
Pozdrawiam