Witam.
Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie, jak koło dwumasowe może mieć takie samo tłumienie dla silnika 105KM/250Nm i dla silnika 140KM/320Nm. Zewnętrznie będzie pasowało ale jak się będzie zachowywało po zamontowaniu to zależy od stopnia jego zużycia, zużycia sprzęgieł jak i silnika. Z doświadczenia, nie znam klienta, który byłby zadowolony z montażu używanego dwumasu, a tym bardziej nie od swojego modelu, nie mówiąc już o tym, że jeszcze nie spotkałem używanego sprawnego dmumasu, nie mówiąc już o pseudo regenerowanych. Jak Cię robocizna nic nie kosztuje to możesz się bawić w używki i na dodatek od innego modelu ale wyjdziesz na tym podobnie do kolegi JędrekZ i jego walki ze sprzęgłem (choć on nie walczył z DSG). Przy DSG, tak jak przy innych skrzyniach, wymiana tylko na nowe koło + kpl. sprzęgło i to akurat nie jest naciąganie przez producentów, chyba, że ktoś lubi często skrzynie wyciągać.
Pozdrawiam
Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie, jak koło dwumasowe może mieć takie samo tłumienie dla silnika 105KM/250Nm i dla silnika 140KM/320Nm. Zewnętrznie będzie pasowało ale jak się będzie zachowywało po zamontowaniu to zależy od stopnia jego zużycia, zużycia sprzęgieł jak i silnika. Z doświadczenia, nie znam klienta, który byłby zadowolony z montażu używanego dwumasu, a tym bardziej nie od swojego modelu, nie mówiąc już o tym, że jeszcze nie spotkałem używanego sprawnego dmumasu, nie mówiąc już o pseudo regenerowanych. Jak Cię robocizna nic nie kosztuje to możesz się bawić w używki i na dodatek od innego modelu ale wyjdziesz na tym podobnie do kolegi JędrekZ i jego walki ze sprzęgłem (choć on nie walczył z DSG). Przy DSG, tak jak przy innych skrzyniach, wymiana tylko na nowe koło + kpl. sprzęgło i to akurat nie jest naciąganie przez producentów, chyba, że ktoś lubi często skrzynie wyciągać.
Pozdrawiam