06-05-2018, 20:48
Więc tak, wpuszczanie plaka czy innego break cleanera nic nie daje - silnik sie dusi, rozebrałem część dolotu i połączyłem na krótko przepływomierz z filtrem do przepustnicy (użyłem przewodów od wyjścia z IC do przepustnicy, kawałka rury gumowej od przepływomierza do metalowej rury za silnikiem + kawałek rury PCV do połączenia) wynik byl taki, że przepływomierz wskazywał na zimno 2,81g/s, a po zagrzaniu silnika 1,41g/s czyli dalej lipa, lambda trochę wyżej bo 0,3-0,55V ale razem z korektami lambdy do +25%, ściągnąłem kolektor, jutro kupuję wszystkie uszczelki kolektora, przepustnicy i nowe węże do LPG bo czasem było też czuć gazem z kabinie.
Z błędem 17828 się uporałem - nie była dociśnięta wtyczka, swoją drogą wg schematu w Etce podciśnienie z zaworu od którego był ten błąd idzie do zaworu EGR a ten puszcza spaliny do pompy a ta do puszki z filtrem. Inny temat, że u mnie instalacja EGR kończy się na tym zaworze
ps może moderator by wyodrębnił posty dotyczące mojego przypadku, żeby nie mieszać - wątek pierwotny dotyczy silnika AWB a moje problemy starszego AJH
Z błędem 17828 się uporałem - nie była dociśnięta wtyczka, swoją drogą wg schematu w Etce podciśnienie z zaworu od którego był ten błąd idzie do zaworu EGR a ten puszcza spaliny do pompy a ta do puszki z filtrem. Inny temat, że u mnie instalacja EGR kończy się na tym zaworze
ps może moderator by wyodrębnił posty dotyczące mojego przypadku, żeby nie mieszać - wątek pierwotny dotyczy silnika AWB a moje problemy starszego AJH