Witam.
Podciśnieniowe to jest sterowanie obiegiem wewnętrznym w mkI przed liftem, w Twoim wszystkie klapy są sterowane elektrycznie/elektronicznie i jeśli z nimi jest problem to najlepiej vag-iem sprawdzić. Jest jeszcze możliwość u Cibie, że masz odpływ od parownika nie drożny/mało drożny i woda zbiera Ci się wokół niego i oprócz tego, że Ci się wylewa do środka to blokuje przepływ powietrza, ponieważ aby powietrze się schłodziło i dostało się do kabiny to najpierw musi "obwiać" parownik, z którego odbierze "chłód" i dopiero dalej trafia do odpowiednich wlotów. Raczej mało prawdopodobne, żeby klapa/klapy które są zamknięte i blokują dopływ powietrza do kabiny sprawiały, że chłodne powietrze "zablokowane" w tunelu/kanałach powodowało szronienie na owych kanałach i wylatywanie wody akurat tylko na dywanik pasażera. Także w Twoim przypadku ja najpierw zacząłbym od sprawdzenia/udrożnienia odpływu od parownika, najtańsza i najprostsza czynność no i oczywiście diagnostyka vag jeśli posiadasz.
Pozdrawiam
Podciśnieniowe to jest sterowanie obiegiem wewnętrznym w mkI przed liftem, w Twoim wszystkie klapy są sterowane elektrycznie/elektronicznie i jeśli z nimi jest problem to najlepiej vag-iem sprawdzić. Jest jeszcze możliwość u Cibie, że masz odpływ od parownika nie drożny/mało drożny i woda zbiera Ci się wokół niego i oprócz tego, że Ci się wylewa do środka to blokuje przepływ powietrza, ponieważ aby powietrze się schłodziło i dostało się do kabiny to najpierw musi "obwiać" parownik, z którego odbierze "chłód" i dopiero dalej trafia do odpowiednich wlotów. Raczej mało prawdopodobne, żeby klapa/klapy które są zamknięte i blokują dopływ powietrza do kabiny sprawiały, że chłodne powietrze "zablokowane" w tunelu/kanałach powodowało szronienie na owych kanałach i wylatywanie wody akurat tylko na dywanik pasażera. Także w Twoim przypadku ja najpierw zacząłbym od sprawdzenia/udrożnienia odpływu od parownika, najtańsza i najprostsza czynność no i oczywiście diagnostyka vag jeśli posiadasz.
Pozdrawiam