02-08-2018, 02:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2018, 02:18 przez andrew7800.)
Ja swoim BRT w trybie awaryjnym zrobiłem 500 km. Błędy jakie mi się wyświetlały to Engine Workshop, błąd czujnika płynu DPF oraz czujnik temp spalin. Moc szalała bo raz była a chwilę później brakowało. Tak że da się jechać.
Co do zaślepienia EGR blaszka to nic nie pomoże to nie 1,9 tdi. Tu komputer widzi i steruje EGR. Trzeba programowo wyłączyć.
Co do zaślepienia EGR blaszka to nic nie pomoże to nie 1,9 tdi. Tu komputer widzi i steruje EGR. Trzeba programowo wyłączyć.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM