05-05-2016, 16:40
(05-05-2016, 14:33)Bogos napisał(a): Dziwne. W ksiązce serwisowej pod tytułem Technische Daten czyli dane techniczne oraz na http://www.autocentrum.pl/dane-techniczn.../sharan/i/ piszą tak samo. Chyba że jedni zdarli od drugich hehehehe.
Tak. Poprostu wczesniej sie ktos tam machnał i tak juz to zostalo. To ti taknie ma zadnego znaczenia bo wazny jest wynik na hamowni a nie to co w ksiazce. W ksiazce mogli napisac i 350 Nm to co to zmienia. Generlanie bylo tak ze VPki mialy dosc niski niuton niby 235 mial taki 110 konny ale w realu wychodzilo zawsze troszke wiecej. PDki z racji wydatku paliwowego praktycznie takeigo samego przy niskich obrotach jak przy wysokich to maja niuton wiekszy i taki niby 100 konny PD ma 240 Nm taki 115 konny AJM ma cos kolo 285Nm a zazwyczja wypluwa tez pare wiecej. 130 konny ASZ ma niby 310 a wypluwa jakies 330 taki ARL niby ma 320 a tez wypluwa pod 350Nm. Mi tam dane ksiazkowe do niczego nie sa potrzebne i nie istotne. Liczy sie dla mnie to co jest w realu. Zreszta zazwyczja poprawiam fabryke pod tym kątem. Najlepiej by bylo nawet nieco niuta zmniejszyc z dolu a dokoksowac w gorze. Tylo ze teraz wszystkie marki sie przescigaja by jak najwiecej wycisnąć bo to przyciaga klienta. Tylko co to dalo np takiej marce jak subaru jak ich sprzegla i dwumasy nie ogarnialy serii i siadaly grubo ponizej 100 tys km. Jaki tu sens koksowania??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.