24-03-2016, 15:54
Witam.
Domykanie jest realizowane przez komfort/centralną elektrykę, po odebraniu dłuższego sygnału (+) z zamykania zamka (czyli przysłowiowe dłuższe przytrzymanie kluczyka w pozycji zamykania) więc z Twojego uniwersalnego sterownika wychodzący przewód, odpowiadający za domykanie szyb podłączasz do przewodu zamykania drzwi, a nie zamykania szyby. Nie mam schematów pod ręką, a w przedliftach były chyba dwa rodzaje kolorystki kabli od tego samego, jak nie więcej, ale za sygnał (+) zamykania zamka kierowcy odpowiada chyba szary przewód i do niego się podłączasz przewodem, z Twojej centralki, odpowiadającym za domykanie szyb. Zresztą skoro podpiąłeś już zamykanie i otwieranie to wiesz, który przewód jest odpowiedzialny za zamykanie.
Pozdrawiam
Domykanie jest realizowane przez komfort/centralną elektrykę, po odebraniu dłuższego sygnału (+) z zamykania zamka (czyli przysłowiowe dłuższe przytrzymanie kluczyka w pozycji zamykania) więc z Twojego uniwersalnego sterownika wychodzący przewód, odpowiadający za domykanie szyb podłączasz do przewodu zamykania drzwi, a nie zamykania szyby. Nie mam schematów pod ręką, a w przedliftach były chyba dwa rodzaje kolorystki kabli od tego samego, jak nie więcej, ale za sygnał (+) zamykania zamka kierowcy odpowiada chyba szary przewód i do niego się podłączasz przewodem, z Twojej centralki, odpowiadającym za domykanie szyb. Zresztą skoro podpiąłeś już zamykanie i otwieranie to wiesz, który przewód jest odpowiedzialny za zamykanie.
Pozdrawiam