Witam.
Nie na nóżce 58 tylko 85 czyli sterowaniu masą, cewki przekaźnika 109, bodajże z pin18 ECU i tam chyba rzeczywiście jest brak napięcia przy włączonym zapłonie ale za to powinno być przy wyłączonym, musisz sprawdzić. Co do bezpieczników to w zależności od rocznika, bo były pewne zmiany w zasilaniu/instalacji i chyba w pierwszych rocznikach przekaźnik 109 brał prąd z bezpiecznika w kabinie ale ten brał z bezpiecznika blaszkowego w tej małej puszce na akumulatorze i tam też musisz sprawdzić bo być może przy odpalaniu z drugiego akumulatora on się przepalił (wbrew pozorom zdarza się często, że przy odpalaniu z drugiego akumulatora przepali się któryś bezpiecznik), a w późniejszych wersjach już chyba tylko z bezpiecznika w kabinie był zasilany. Jeżeli masz brak połączenia z ECU, to musisz sprawdzić czy masz zasilanie na nim i tu chyba bez względu na rocznik, zasilanie "+" powinno być na pin-ach 1, 2, 37, 88, a masa powinna być na 4, 5 ale najpierw bezpiecznik/bezpieczniki.
Pozdrawiam
Nie na nóżce 58 tylko 85 czyli sterowaniu masą, cewki przekaźnika 109, bodajże z pin18 ECU i tam chyba rzeczywiście jest brak napięcia przy włączonym zapłonie ale za to powinno być przy wyłączonym, musisz sprawdzić. Co do bezpieczników to w zależności od rocznika, bo były pewne zmiany w zasilaniu/instalacji i chyba w pierwszych rocznikach przekaźnik 109 brał prąd z bezpiecznika w kabinie ale ten brał z bezpiecznika blaszkowego w tej małej puszce na akumulatorze i tam też musisz sprawdzić bo być może przy odpalaniu z drugiego akumulatora on się przepalił (wbrew pozorom zdarza się często, że przy odpalaniu z drugiego akumulatora przepali się któryś bezpiecznik), a w późniejszych wersjach już chyba tylko z bezpiecznika w kabinie był zasilany. Jeżeli masz brak połączenia z ECU, to musisz sprawdzić czy masz zasilanie na nim i tu chyba bez względu na rocznik, zasilanie "+" powinno być na pin-ach 1, 2, 37, 88, a masa powinna być na 4, 5 ale najpierw bezpiecznik/bezpieczniki.
Pozdrawiam