a benzynowiec nie bedzie mial niedoladowaneogo akumualtora?? Jakies dziwne podejscie ci ludzie maja ze jak diesel to juz nie do malych tras. Mam dwa diesle i robiny tez niewielkie przeloty po pare km.
2.8 niby ma te 204 koni ale na hamowniach nie wypluwaja zazwyczja nawet 200 koni i pamietaj ze to moc maksymalna przy obrotach okolo 6000 . W bezynowcahc moc rosnie liniowo a w dieslu tryzma sie dluzsyz czas na dosc wysokim poziomie wlasnei z racji iż ma duzy niuton a niuton to jeden z wykladnikow mocy.
Po mojemu to tez wcale nie musi byc to tdi 150 konny. Zawsze mozna nawet takiego 115 konnego dlubnac. Za 1700 zl mozna z neigo zrobic tak pod 170-180 koni. Turbo za 900 plus 800 soft i masz taka moc.
2.8 niby ma te 204 koni ale na hamowniach nie wypluwaja zazwyczja nawet 200 koni i pamietaj ze to moc maksymalna przy obrotach okolo 6000 . W bezynowcahc moc rosnie liniowo a w dieslu tryzma sie dluzsyz czas na dosc wysokim poziomie wlasnei z racji iż ma duzy niuton a niuton to jeden z wykladnikow mocy.
Po mojemu to tez wcale nie musi byc to tdi 150 konny. Zawsze mozna nawet takiego 115 konnego dlubnac. Za 1700 zl mozna z neigo zrobic tak pod 170-180 koni. Turbo za 900 plus 800 soft i masz taka moc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.