(19-02-2016, 09:04)Sharan2003I napisał(a):(18-02-2016, 12:07)Jędrek Z napisał(a): Witam>Odnośnie luzu osiowego półosi-luz musi być-przecież zawieszenie pracuje razem z kołami a co za tym idzie zmienia się też długość półosi,dlatego też są tam wielokliny na których zmienia się długość półosi.To tak samo jak w wale napędowym samochodu z tylnym napędem-tylny most pracuje w związku z czym zmienia się też długość wału napędowego.Przednie półosie nie mogą pracować "na sztywno"
Witam
Ja rozumie że musi być luz, ale czytałem że często wyrabiają się półosie na frezie ( prawa krótka przy skrzyni ).
Czy półoś powinna chodzić przód - tył jak będę ruszał ręką? Jak tak robię to słyszę taki podobny dźwięk.
tu chodzi o to że nie może być za dużego luzu ale nie lewo-prawo tylko wokół własnej osi, prawidłowo to nie powinno być wcale luzów na obrocie wokół własnej osi