(10-02-2016, 21:02)edziq napisał(a): U mnie w sharanie fachowcy od geometrii stwierdzili ze lewe kolo jest jest lekko odchylone poza dopuszczalny zakres i to jest powodem lekkiego sciagania na prawo czyli do rowu jako ze kąta miedzy amoryzatorem a zwrotnica nie da sie regulowac kupilem juz komplet zwrotnic i zbieram sily zeby je wymienic.
Zmień fachowców. Chyba że samochód dostał strzała w koło, no to tak. Nawet jeżeli koło jest za bardzo pochylone, i tak ustawisz zbieżność i ma jechać prosto. Ja miałem takich fachowców, co na cztery lasery ustawiali po cztery razy i było źle, a teraz gość ustawia "na sznurek" w 10 minut i za pierwszym razem ma być (chodzi o przyrząd, co połączenie poprzeczne ma na sznurek ze sprężynką). A może masz poduszkę rozbitą i dlatego kąt koła ci leci?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)