03-01-2017, 17:58
Witam.
O ile pamiętam bezpieczniki odpowiedzialne za gniazda zasilające (zapalniczkę), grzanie przedniej szyby i ewentualnie spryskiwacze reflektorów, dostają zasilanie ze wspólnego bezpiecznika blaszkowego 60A przy akumulatorze więc sprawdź dobrze, blaszkowe nie pękają tak jak zwykłe, często jest to mikropęknięcie. Jeżeli bezpiecznik sprawdzisz fizycznie wyciągając go, dodatkowo można miernikiem i będzie dobry to musisz niestety sprawdzić czy przewód idący do kabiny i zasilający skrzynkę bezpieczników w kabinie nie jest przerwany. Jakiś czas temu pewien forumowicz walczył z brakiem grzania świec i też twierdził, że bezpiecznik jest dobry, rozkopał instalację, a na końcu doszedł do tego, że bezpiecznik jest spalony, a inny po dłuższym postoju auta stracił zasilanie modułu centralnej elektryki i także twierdził, że bezpieczniki sprawdził i są ok, a potem napisał, że jednak przepalony był bezpiecznik, także niby prosta rzecz a jednak ....
Pozdrawiam
O ile pamiętam bezpieczniki odpowiedzialne za gniazda zasilające (zapalniczkę), grzanie przedniej szyby i ewentualnie spryskiwacze reflektorów, dostają zasilanie ze wspólnego bezpiecznika blaszkowego 60A przy akumulatorze więc sprawdź dobrze, blaszkowe nie pękają tak jak zwykłe, często jest to mikropęknięcie. Jeżeli bezpiecznik sprawdzisz fizycznie wyciągając go, dodatkowo można miernikiem i będzie dobry to musisz niestety sprawdzić czy przewód idący do kabiny i zasilający skrzynkę bezpieczników w kabinie nie jest przerwany. Jakiś czas temu pewien forumowicz walczył z brakiem grzania świec i też twierdził, że bezpiecznik jest dobry, rozkopał instalację, a na końcu doszedł do tego, że bezpiecznik jest spalony, a inny po dłuższym postoju auta stracił zasilanie modułu centralnej elektryki i także twierdził, że bezpieczniki sprawdził i są ok, a potem napisał, że jednak przepalony był bezpiecznik, także niby prosta rzecz a jednak ....
Pozdrawiam