14-05-2017, 11:16
Dokładnie tak samo jak piszesz robiłem oprócz drewnianego młotka. Użyłem metalowego.
Z włożeniem miałem problem taki że jak półoś włożyłem w przegub wewnętrzny to ciężko mi było skręcić przegub zewnętrzny by włożyć wieloklin w otwór piasty. Dla tego rozpiąłem dolny wahacz przy zwrotnicy (dwie śruby na splin). Oczywiście to metoda jeśli nie odkręca się przegubu wewnętrznego na 6 śrubach. Ja to robiłem bez kanału albo podnośnika. Zwykły lewarek by zdjąć koło.
Z włożeniem miałem problem taki że jak półoś włożyłem w przegub wewnętrzny to ciężko mi było skręcić przegub zewnętrzny by włożyć wieloklin w otwór piasty. Dla tego rozpiąłem dolny wahacz przy zwrotnicy (dwie śruby na splin). Oczywiście to metoda jeśli nie odkręca się przegubu wewnętrznego na 6 śrubach. Ja to robiłem bez kanału albo podnośnika. Zwykły lewarek by zdjąć koło.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM