Po wyjęciu przekaźnika w jego gniazda masz złączyć zworką te dwa piny / samiczki /, lub na samym przekaźniku zakręcić cienki drucik, kilka razy pomiędzy tymi grubymi pinami i go ponownie włożyć. Nie dojdzie on wtedy do samego końca wgniazdku, ale nie wypadnie. Miejsca połaczeń masz na swoich fotkach niżej oznaczone na czerwono!
Teraz piec bedzie chodził jako postojówka bez dodatkowego akumulatora.
Mogłem ci powiedzieć abyć połączył razem te dwa grube kable pod gniazdem przekaźnika, ale musiałbyś to wybebeszać, ale jesli kiedyś zechcesz założyć dodatkowy akumulator, to musiałbyś je wtedy natychamiast rozlutowywać!!!!!!
Uwaga;
To połączenie, zworka, chyba rozumiesz że nie moze istnieć, kiedy masz drugi aku, bo podczas odpalanie silnika samochodu, rozrusznik brałby bardzo duży prąd równiez z tego aku po siedzeniem, a tam są tylko cienkie kable, cos około 4 mm2, wiec mogłoby je papalić
Są na wszelki wypadek tam bezpieczniki obok, wiec one pierwsze polecą i odetną obwód.
Oczywiscie te dwa bezpieczniki obok przekażnika maja być sprawne.
Teraz piec bedzie chodził jako postojówka bez dodatkowego akumulatora.
Mogłem ci powiedzieć abyć połączył razem te dwa grube kable pod gniazdem przekaźnika, ale musiałbyś to wybebeszać, ale jesli kiedyś zechcesz założyć dodatkowy akumulator, to musiałbyś je wtedy natychamiast rozlutowywać!!!!!!
Uwaga;
To połączenie, zworka, chyba rozumiesz że nie moze istnieć, kiedy masz drugi aku, bo podczas odpalanie silnika samochodu, rozrusznik brałby bardzo duży prąd równiez z tego aku po siedzeniem, a tam są tylko cienkie kable, cos około 4 mm2, wiec mogłoby je papalić
Są na wszelki wypadek tam bezpieczniki obok, wiec one pierwsze polecą i odetną obwód.
Oczywiscie te dwa bezpieczniki obok przekażnika maja być sprawne.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155