10-09-2015, 08:51
Ok, zrobię tego loga tak jak mówiłeś, ale z pedałem gazu wciśniętym ok. 30-50% bo tak jak wspominałem przy gazie w podłodze idzie dobrze i log też wygląda chyba dobrze. Nie wiem czy uda mi się w tym tygodniu, ale jak zrobię to napiszę.
A co do tego EGR to właśnie chodziło mi przy przyśpieszaniu na 1 biegu na pół gwizdka, gdzie w logach widać że się otwiera. I w momencie gdy ciśnienie aktualne osiąga zadane czy ECU przez pewien czas nie próbuje zbijać ciśnienia przez EGR wpuszczając spaliny czy raczej od razu wkracza z n75? Czy pomiędzy EGR, a n75 jest jakaś zależność czy po prostu te elementy działają niezależnie od siebie? Tak tylko pytam aby wykluczyć EGR. Nie oczekuję też, że ktoś zna odpowiedź na to pytanie.
A co do tego EGR to właśnie chodziło mi przy przyśpieszaniu na 1 biegu na pół gwizdka, gdzie w logach widać że się otwiera. I w momencie gdy ciśnienie aktualne osiąga zadane czy ECU przez pewien czas nie próbuje zbijać ciśnienia przez EGR wpuszczając spaliny czy raczej od razu wkracza z n75? Czy pomiędzy EGR, a n75 jest jakaś zależność czy po prostu te elementy działają niezależnie od siebie? Tak tylko pytam aby wykluczyć EGR. Nie oczekuję też, że ktoś zna odpowiedź na to pytanie.