Witam, moj problem ogolnie polega na posiadaniu sharana, lecz pod tym kryje sie wiele podproblemów, władowałem w złomka mnóstwo kasy, uszelka pod głowica-planowana, nowe gumki, popychacze..., nowe sprzegło z dwumasą itp.
Po remoncie auto przejechało 2000km ciągłej trasy z 3 krotnym gaszeniem, zadnych problemów, po paro godzinnym postoju auto słabo odpaliło i....
zaczęło kopcić na jasno... na biegu jałowym widoczne spore kopcenie, po przegazowaniu ściana dymu, płyn ok, nie ma ubytków czy plam, zastanawiam sie czy turbo nie pada tylko czy w tak nagłym czasie jest to mozliwe?
Przebieg 214000, turbo nowe było przy 170000 Silnik chodzi równo, zapala teraz dobrze, chciałbym spróbować sam zdiagnozować usterkę i myslę by zacząć od Turbo, bo tu gdzie mieszkam kazdy wjazd na warsztat to tysiące....dam radę to zrobić bez podnośnika?
Jestem uczulony na turbo bo juz raz w Patrolu samozapłon miałem przez turbo, dlatego boje sie nawet ruszyć.
Wiec Panie/Panowie, który wąż rozpiąć i gdzie się on znajduje i w jaki sposób najłatwiej tam dojść by sprawdzić czy turbo nie puszcza?
Jakieś inne sugestie co do kopcenia?
Myslę ze bedę tu dość aktywny bo skazany jestem jak na razie na sharana a co chwilę coś pada...wiekszość problemów juz przerobiłem wiec moze takze bedę komus pomocny.
Po remoncie auto przejechało 2000km ciągłej trasy z 3 krotnym gaszeniem, zadnych problemów, po paro godzinnym postoju auto słabo odpaliło i....
zaczęło kopcić na jasno... na biegu jałowym widoczne spore kopcenie, po przegazowaniu ściana dymu, płyn ok, nie ma ubytków czy plam, zastanawiam sie czy turbo nie pada tylko czy w tak nagłym czasie jest to mozliwe?
Przebieg 214000, turbo nowe było przy 170000 Silnik chodzi równo, zapala teraz dobrze, chciałbym spróbować sam zdiagnozować usterkę i myslę by zacząć od Turbo, bo tu gdzie mieszkam kazdy wjazd na warsztat to tysiące....dam radę to zrobić bez podnośnika?
Jestem uczulony na turbo bo juz raz w Patrolu samozapłon miałem przez turbo, dlatego boje sie nawet ruszyć.
Wiec Panie/Panowie, który wąż rozpiąć i gdzie się on znajduje i w jaki sposób najłatwiej tam dojść by sprawdzić czy turbo nie puszcza?
Jakieś inne sugestie co do kopcenia?
Myslę ze bedę tu dość aktywny bo skazany jestem jak na razie na sharana a co chwilę coś pada...wiekszość problemów juz przerobiłem wiec moze takze bedę komus pomocny.