27-09-2016, 22:33
Witam nabyliśmy alhambrę 2013 r. , samochód krajowy poleasingowy przebieg ok 70 tyś, dsg, 177 KM , serwisowany tylko aso
Sytuacja jest taka przy ostrzejszej jeździe temp. oleju posiąga powyżej 140 stopni, ostatnio nawet 150 stopni było. Błotniki są wręcz gorące, jestem troszkę zaskoczony bo użytkujemy passata b7 2.0 tdi 140km (również 2013) i nie ma takich sytuacji, temp max 115-120 stopni. Może ktoś miał podobne doświadczenia dot. wskazań na fisie? Na wszelki wypadek postanowiłem wymienić olej na innego producenta (auto ma 70 tyś więc akurat, ja wymieniam co 15 tyś a niec o 30 tyś)
Kolejna sprawa to spalanie, Passat pali przy normalnej jeździe bez żadnego oszczędzania ok. 7 - 7,5 L. Alhambra wciąga 9-10 L. Rozumiem że auto jest większe i 30 km więcej, no ale mimo wszystko coś sporawy Alhambra ma apetyt
Pozdrawiam - Maciek
Sytuacja jest taka przy ostrzejszej jeździe temp. oleju posiąga powyżej 140 stopni, ostatnio nawet 150 stopni było. Błotniki są wręcz gorące, jestem troszkę zaskoczony bo użytkujemy passata b7 2.0 tdi 140km (również 2013) i nie ma takich sytuacji, temp max 115-120 stopni. Może ktoś miał podobne doświadczenia dot. wskazań na fisie? Na wszelki wypadek postanowiłem wymienić olej na innego producenta (auto ma 70 tyś więc akurat, ja wymieniam co 15 tyś a niec o 30 tyś)
Kolejna sprawa to spalanie, Passat pali przy normalnej jeździe bez żadnego oszczędzania ok. 7 - 7,5 L. Alhambra wciąga 9-10 L. Rozumiem że auto jest większe i 30 km więcej, no ale mimo wszystko coś sporawy Alhambra ma apetyt
Pozdrawiam - Maciek