(22-02-2015, 19:43)Tybur napisał(a): wulkanizator mi mówi żebym założył kolejne dwie 205/55 16" i że to nie ma znaczenia że juz mam 195 tki i że łatwiej dostac rozmiar 205/55 16" niż 195 ///.
najlepiej 4 takie same kupić ale po co... jak juz dwie mam ...
To miał na mysli autor tematu. Tu nie chodzi oto co zazwyczaj ludzie maja na wlepce klapki wlewu paliwa. Zreszta to moze sobie kazdy niemiec sobie zmienic poprzez wyrobienie homologacji na inny wymiar opony- maja od tego odpowiednie instytucje w DE.
Smoku tu co wkleiles to nie trafiles z tym bo tu masz u siebie tylko opony na 15 cali a kolega wyskoczyl z 16stkami. Mylisz pojecia. To co producent wpisuje w papiery i pozniej to powielaja w briefie to nei znacyz ze to są opony typowe- te ktore łątwiej dostać. Typowa opona to wlasnie taka łatwiej do zdobycia. Poza tym czyli nie mozesz do swojego auta zaloyc kol 16 czy 17 calowych bo przeciez nie masz na to glejtu odpowiedniego.
daneczek tu nie chodzi o wprowadzanie w blad bo inaczej ten temat nie mialby prawa bytu bo istnieje juz o tym jakie opny sa homologowane do SGA. Kolega ma inny problem. Widze chcialbys wszystkch tych co to maja inne kola niż na naklejce klapki powystrzelać. stwierdzenie "typowe" czy "nietypowe" to nei moj wymysł. Przejedz sie do odpowiednich gumiarzy to sie dowiesz co i jak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.