wieksze turbo to zalezy w jaka moc sie celuje. Od troszke wiekszych suszarek po big turbo, zazwyczaj sprowadzane z USA bo duzo tansze( hmm tansze ale kosztuja nowe po 4 patyki i wiecej ale na moce po 300-400 koni do 1.8T).
Co do sofrów to moge i zalatwiam softy za niewielkie pieniazki ale do tdików. Softy profesjonalne ale i tez mniej- kwestia kasy. Z tym ze o ile do tdi mozna sobie bez wiekszych konsekfencji wgrywac takie softy tak do turbo benzyn nie polecam i nie podejme sie bo wiem ze grozi to splynieciem tloków pryz nieumiejetnym sofcie. Taki praktyk w 1.8T czy nowszych TFSI to nei polecam dlubania w garazu. Lepiej podjechac do tunera i sprawe zalatwi. Wiele aut jezdzi neisprawnych i potrafi sie wykrzaczyc a co dopiero po "fucktuningu". Przy agresywnym sofcie zawsze sie mowi "monitoruj prace suszary" co juz wiele powinno nam mowic.
Co do sofrów to moge i zalatwiam softy za niewielkie pieniazki ale do tdików. Softy profesjonalne ale i tez mniej- kwestia kasy. Z tym ze o ile do tdi mozna sobie bez wiekszych konsekfencji wgrywac takie softy tak do turbo benzyn nie polecam i nie podejme sie bo wiem ze grozi to splynieciem tloków pryz nieumiejetnym sofcie. Taki praktyk w 1.8T czy nowszych TFSI to nei polecam dlubania w garazu. Lepiej podjechac do tunera i sprawe zalatwi. Wiele aut jezdzi neisprawnych i potrafi sie wykrzaczyc a co dopiero po "fucktuningu". Przy agresywnym sofcie zawsze sie mowi "monitoruj prace suszary" co juz wiele powinno nam mowic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.