29-01-2015, 08:41
wazna jest masa na 45 pinie, zasilanie +12 na 16 i linia K na 7 pinie. Tyle z ema przedzwonic miernikiem ze jest przejscie z pinu 7 do ECM na pin 43 i czy nei ma zwarcia gdzies do karoserii. Oczewiscie tez czy jest zasilanie do ECM po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Raczje do teog ostatniego sie sklaniam. Kabel nie sa wieczne w autach i potrafia gnic juz w autach rocznych bo takowe przypadki mialem. W aucie jest bezpiecznik F15 10 amperowy ktory wlasniejest zasialniem na ECM i ma trafic na pin 23 na wtyczke od ECM. TO jest po zaplonie w stacyjce. TO musi byc wiec meirnik za 10 zl a marketu i w pol godziny masz juz wszystko wiadome bo gdzies musi byc brak zasilania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.