03-02-2015, 22:02
Jutro zrzucam głowice bo przy "deptaniu " rośnie poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, dodatkowo zbiorniczek mi się rozszczelnił (na zgrzewie). Ten zbiorniczek to skutek a nie przyczyna. Dodatkowo przy dłuższej jeździe ponad 140km/h jak temperatura oleju idzie ponad 100st wyrzuca mi płyn. Chłodnica już zaklepana u kumpla. Po zrobieniu UPG, sprawdzę pirometrem czy chłodnica równo oddaje ciepło jak nie to wymiana na pewną używkę ( org Hella), teraz jest za dużo powietrza w układzie i nie mam pewności. Nad chłodnicą oleju myślę ale nie widzę żadnego prostego rozwiązania. Myślę nad zostawieniem org. w podstawie filtra oleju a dołożenie czegoś na spływie z turbiny. Pytanie : czy nie wpłynie to negatywnie na turbo? Tam jest mała różnica w poziomie i mogę trochę zwolnić obieg tego oleju. Większy "icek" tez by się przydał ale to tez nie łatwy temat.