30-12-2014, 08:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2015, 17:19 przez smok_wawelski.)
Witam, ostatnio byłem w warsztacie i wyszło że mam przedmuchy na UPG oraz przedmuchy do komory olejowej, pan w warsztacie ocenił że naprawa waha się w granicach 4-6 tys (zależy czy coś wyjdzie czy nie) i zaproponował abym kupił silnik używany i taniej mnie to wyjdzie. W związku z tym mam pytania.
1 - czy z takimi przedmuchami (jak otwieram korek od płynu chłodniczego to same spaliny idą) mogę jeździć, a jak nie, to jakie niebezpieczeństwa mogą wystąpić.
2 - jak w aukcji na alegro pisze silnik bez osprzętu, to oznacza blok silnika z głowicą, tłokami ale bez wtrysków i innych rzeczy dołączanych??
3 - jaki silnik wybrać.
4 - czy w ogóle warto wymieniać czy spróbować opchnąć do "żyda"
Bardzo proszę o wyczerpujące odpowiedzi bo muszę podjąć decyzje że tak powiem natury egzystencjalnej.
1 - czy z takimi przedmuchami (jak otwieram korek od płynu chłodniczego to same spaliny idą) mogę jeździć, a jak nie, to jakie niebezpieczeństwa mogą wystąpić.
2 - jak w aukcji na alegro pisze silnik bez osprzętu, to oznacza blok silnika z głowicą, tłokami ale bez wtrysków i innych rzeczy dołączanych??
3 - jaki silnik wybrać.
4 - czy w ogóle warto wymieniać czy spróbować opchnąć do "żyda"
Bardzo proszę o wyczerpujące odpowiedzi bo muszę podjąć decyzje że tak powiem natury egzystencjalnej.