21-12-2014, 12:32
Co do možliwości zdejmowania haka to i tak tego w większości się nie robi... Niezależnie od konstrukcji wszystko rdzewieje i późniejsze manipulacje to duży problem.
Mam westfalię (kupiłem razem z samochodem) - konstrukcja solidna, kuty hak, nie rdzewieje ale gdy zaraz po zakupie chciałem zdjąć głowkę to mi zeszło chyba z półtorej godziny zanim temat ogarnąłem. Najpierw nie chciał przekrecić się kluczyk, poźniej to pokrętło, ostatecznie hak zszedł przy pomocy solidnego młota...
Jak zobaczyłem jak to jest skonstruowane - faktycznie finezja i pomysłowość, to stwierdziłem, że jak pojeżdzę ze zdjetym hakiem i do wnętrza mocowania najdzie syfu to go więcej nie złożę...
Ostatecznie wszystko solidnie nasmarowałem i tak jeździ.
PS: czy do westfalii była jakaś oryginalna zaślepka w miejsce haka?
Mam westfalię (kupiłem razem z samochodem) - konstrukcja solidna, kuty hak, nie rdzewieje ale gdy zaraz po zakupie chciałem zdjąć głowkę to mi zeszło chyba z półtorej godziny zanim temat ogarnąłem. Najpierw nie chciał przekrecić się kluczyk, poźniej to pokrętło, ostatecznie hak zszedł przy pomocy solidnego młota...
Jak zobaczyłem jak to jest skonstruowane - faktycznie finezja i pomysłowość, to stwierdziłem, że jak pojeżdzę ze zdjetym hakiem i do wnętrza mocowania najdzie syfu to go więcej nie złożę...
Ostatecznie wszystko solidnie nasmarowałem i tak jeździ.
PS: czy do westfalii była jakaś oryginalna zaślepka w miejsce haka?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.