09-05-2016, 04:28
....... Mają zasadę, napraw tak aby za jakiś czas znowu się zepsuło i klient wrócił. ...... No to tu Kolego , Ameryki nie odkryłeś ale przypomniałeś mi pewien film. Tytuł może dziwny : " Spisek żarówkowy. Nieznana historia zaplanowanej nieprzydatności ", jednak opowiada ze szczegółami dlaczego Twój sprzęt, kupiony za ciężkie pieniądze, psuje się tuż po zakończeniu gwarancji. Przypadek ? ? ? Raczej nie. Dlatego należy mieć to na uwadze chcąc eliminować "druciarzy" o których Szanowni Koledzy pisali wcześniej. Nawet najlepszy Fachowiec z najlepszego ASO nie pomoże, jeśli jakaś część została obliczona na konkretny czas działania. I niestety tego już nie przeskoczymy. Takie czasy i koniec. To jest właśnie ten SYSTEM. . . A jeśli chodzi o eliminowanie druciarstwa to chyba tylko pan Mechanik w rodzinie albo dobry kolega. Zasada ograniczonego zaufania. P.S. "Spisek żarówkowy. Planowane postarzanie produktu" , poszukaj w Sieci i zobacz.