10-11-2014, 18:24
Ok,dzieki za info
Jutro zabieram się za włożenie i ustawianie pompy,mam pytanie co do kąta wtrysku,jest możliwość ustawienia tego za pomocą zegara i potem skorygować vagiem,pytam się dlatego że po włożeniu innej pompy nie mam zaznaczonego znaku i był ruszany nastawnik,i podejrzewam że będzie kłopot z uruchomieniem silnika.
Gdzieś w google wyczytałem że ktoś tak próbował i lipa,koleś ustawiał zegarem 0.55mm a na vagu wyszło mu około 100,potem miał coś kombinować by zejść na zegarze do ok 0.30mm to powinno być około 55.Na tych eksperymentach się skończyło.
Macie koledzy jakieś pomysły jak by to sprawnie ogarnąć,posiadam vag i zegar.
Jutro zabieram się za włożenie i ustawianie pompy,mam pytanie co do kąta wtrysku,jest możliwość ustawienia tego za pomocą zegara i potem skorygować vagiem,pytam się dlatego że po włożeniu innej pompy nie mam zaznaczonego znaku i był ruszany nastawnik,i podejrzewam że będzie kłopot z uruchomieniem silnika.
Gdzieś w google wyczytałem że ktoś tak próbował i lipa,koleś ustawiał zegarem 0.55mm a na vagu wyszło mu około 100,potem miał coś kombinować by zejść na zegarze do ok 0.30mm to powinno być około 55.Na tych eksperymentach się skończyło.
Macie koledzy jakieś pomysły jak by to sprawnie ogarnąć,posiadam vag i zegar.