23-04-2017, 21:34
Wiadomo że SGA to nie jest samochód sportowy i nigdy nim nie będzie, choćbyś miał vr6 4motion i turbo do niego zapodał.
Rozmowy nad sensem zmiany tego i tamtego też są bez sensu, przynajmniej według mnie, ktoś kto chce, i tak zrobi, ktoś kto nie chce, nie zrobi. Dużo osób robi dużo modyfikacji które dla jednego są fajne, dla innego jest to idiotyzm, strata pieniędzy itp...
Zgodzę się, hamulce fabryczne, w SGA są bardzo dobre (raz zdażyło mi się awaryjnie na A4 hamować z 160 do 0 , dziób nieźle na dół poleciał).
Ja jestem na pewno dużo młodszy niż koledzy, auta nie mam w planach sprzedawać, bo "na przyszłość" dobre
Rozmowy nad sensem zmiany tego i tamtego też są bez sensu, przynajmniej według mnie, ktoś kto chce, i tak zrobi, ktoś kto nie chce, nie zrobi. Dużo osób robi dużo modyfikacji które dla jednego są fajne, dla innego jest to idiotyzm, strata pieniędzy itp...
Zgodzę się, hamulce fabryczne, w SGA są bardzo dobre (raz zdażyło mi się awaryjnie na A4 hamować z 160 do 0 , dziób nieźle na dół poleciał).
Ja jestem na pewno dużo młodszy niż koledzy, auta nie mam w planach sprzedawać, bo "na przyszłość" dobre