30-09-2014, 13:18
Witam,
po jeździe samochodem przewody z płynem chłodniczym są twarde i poziom w zbiorniczku poniżej min. Czekam aż się samochód ochłodzi, odkręcam korek i wtedy ciśnienie schodzi ze zbiornika wyrównawczego, płyn podnosi się i wraca do poziomu poziomu pomiędzy min a max.
Wymieniłem korek, który powinien puszczać zbyt duże ciśnienie ze zbiorniczka. Ale nowy też nie puszcza, a to jest mało możliwe, że dwa korki są niesprawne.
Co myślicie?
po jeździe samochodem przewody z płynem chłodniczym są twarde i poziom w zbiorniczku poniżej min. Czekam aż się samochód ochłodzi, odkręcam korek i wtedy ciśnienie schodzi ze zbiornika wyrównawczego, płyn podnosi się i wraca do poziomu poziomu pomiędzy min a max.
Wymieniłem korek, który powinien puszczać zbyt duże ciśnienie ze zbiorniczka. Ale nowy też nie puszcza, a to jest mało możliwe, że dwa korki są niesprawne.
Co myślicie?