23-10-2015, 22:49
Od dwoch lat albo i wiecej wszyscy trabia ze pompy SKF to kibel nieprzecietny. Pozadne pompy to HEPU albo DOLZ. O ile SKF nadal w miare pozadny jest w łozyskach tak w pompach wlasnie sie skipeszczył.
Generlanei nigdy nie mozna miec pewnosci co do pompy czy innych podzespolow. PSuja sie i w prawie nowych autach i w mocno juz wyeksploatkowanych.
Kazdy robi jak uwaza. Owszem jak latasz w dalekie trasy czy prowadzisz uslugi transportowe to tak jak moj kuzyn- zawze wymienie tarcz ei klocki hamulcowe na nowe i tylko ATE kompletny rozrzad z pompą i filtry. Jednakze pisalem ze juz trzeci raz jego vivaro odmówilo posluszenstwa i tym razem juz na dobre a autko jest z 2007 roku plus to ze jezdizlo dla apteki w DE i spisywalo sie wysmienicie. Natomiast wusluzony transportej T4 2.5 tdi z nalotem teraz juz chyba cos kolo 600 tys km dalej smiga. no coż tak to bywa.
Generlanei nigdy nie mozna miec pewnosci co do pompy czy innych podzespolow. PSuja sie i w prawie nowych autach i w mocno juz wyeksploatkowanych.
Kazdy robi jak uwaza. Owszem jak latasz w dalekie trasy czy prowadzisz uslugi transportowe to tak jak moj kuzyn- zawze wymienie tarcz ei klocki hamulcowe na nowe i tylko ATE kompletny rozrzad z pompą i filtry. Jednakze pisalem ze juz trzeci raz jego vivaro odmówilo posluszenstwa i tym razem juz na dobre a autko jest z 2007 roku plus to ze jezdizlo dla apteki w DE i spisywalo sie wysmienicie. Natomiast wusluzony transportej T4 2.5 tdi z nalotem teraz juz chyba cos kolo 600 tys km dalej smiga. no coż tak to bywa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.