21-08-2014, 13:23
Mocy więcej mi nie trzeba, w tę stronę nie pójdę, ale dziękuje.
Po nowych ustaleniach, Pan ze szrotu gdzie próbowaliśmy nabyć drogą kupna przepływomierz, sam znalazł dziurę w rurze od intercoolera, tak więc założyliśmy nową. Auto idzie lepiej, ale nadal to nie jest to co być powinno.
Z VW dostaliśmy schemat układu podciśnienia chodzi mi szczególnie o podłączenia zaworów N18 i N75 kiedy podłączymy je tak jak jest na schemacie turbina w ogóle się nie włącza nawet powyżej 2000 obr.
Można prosić o link do odpowiedniego tematu gdzie wrzucić logi i które najlepiej?
Po nowych ustaleniach, Pan ze szrotu gdzie próbowaliśmy nabyć drogą kupna przepływomierz, sam znalazł dziurę w rurze od intercoolera, tak więc założyliśmy nową. Auto idzie lepiej, ale nadal to nie jest to co być powinno.
Z VW dostaliśmy schemat układu podciśnienia chodzi mi szczególnie o podłączenia zaworów N18 i N75 kiedy podłączymy je tak jak jest na schemacie turbina w ogóle się nie włącza nawet powyżej 2000 obr.
Można prosić o link do odpowiedniego tematu gdzie wrzucić logi i które najlepiej?