Witam
JEśli był już taki wątek to proszę o przeniesienie.
Byłem ostatnio na wymianie oleju, jak sprawdziłem w książce sam naprawiam powinno wejść oleju ok 4,7l.
Tak więc zakupiłem olej i wymiana. Pan pięknie wszystko spuścił przez korek (powiedział że w tym roczniku przez bagnet jeszcze sie nie wymienia), wymienił filtr, i zalewa olej. Po zalaniu ok 4,3 l oleju, stwierdził bym rano sprawdził jaki jest stan oleju i ewentualnie dolał.
Rano sprawdzam a tam 3 mm ponad max. Podjechałem na trasie do innego zakładu i trochę mi odessali oleju, także teraz jest ok max.
Moje pytanie brzmi, o co chodzi?
Według autodaty powinno wejść 4,7 litra, a według tego co zalał3,7l. Auto stało na "prostym", olej przez korek już nie ściekał. Z tego co się orientuję to w silnik ATM wchodzą 4 litry, a ja mam ADY.
JEśli był już taki wątek to proszę o przeniesienie.
Byłem ostatnio na wymianie oleju, jak sprawdziłem w książce sam naprawiam powinno wejść oleju ok 4,7l.
Tak więc zakupiłem olej i wymiana. Pan pięknie wszystko spuścił przez korek (powiedział że w tym roczniku przez bagnet jeszcze sie nie wymienia), wymienił filtr, i zalewa olej. Po zalaniu ok 4,3 l oleju, stwierdził bym rano sprawdził jaki jest stan oleju i ewentualnie dolał.
Rano sprawdzam a tam 3 mm ponad max. Podjechałem na trasie do innego zakładu i trochę mi odessali oleju, także teraz jest ok max.
Moje pytanie brzmi, o co chodzi?
Według autodaty powinno wejść 4,7 litra, a według tego co zalał3,7l. Auto stało na "prostym", olej przez korek już nie ściekał. Z tego co się orientuję to w silnik ATM wchodzą 4 litry, a ja mam ADY.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać