15-08-2014, 20:53
Właśnie wróciłem do domku więc opiszę moje doświadczenia z trasy.
Na trasie jadąc na 5 biegu 75 km/h wciskam pedał gazu i ciągnie ładnie równomiernie aż na maksa. Nie muszę redukować żeby wyprzedzać. Zwiększyła się prędkość maksymalna. Przy takiej jeździe temperatura płynu chłodzącego podniosła się o jakieś 5-7 stopni C. Auto ciągnie od samego dołu a w serii ciągnęło dobrze dopiero od 2100-2200 obrotów.
Stanąłem w szranki na mieście z szarikiem mojego braciaka 140KM AFN [takie auto kupił z Niemiec] i szliśmy łeb w łeb. Kilka startów i to samo.
Osobiście jestem miło zaskoczony z tej jazdy ale to moje osobiste spostrzeżenia.
Na trasie jadąc na 5 biegu 75 km/h wciskam pedał gazu i ciągnie ładnie równomiernie aż na maksa. Nie muszę redukować żeby wyprzedzać. Zwiększyła się prędkość maksymalna. Przy takiej jeździe temperatura płynu chłodzącego podniosła się o jakieś 5-7 stopni C. Auto ciągnie od samego dołu a w serii ciągnęło dobrze dopiero od 2100-2200 obrotów.
Stanąłem w szranki na mieście z szarikiem mojego braciaka 140KM AFN [takie auto kupił z Niemiec] i szliśmy łeb w łeb. Kilka startów i to samo.
Osobiście jestem miło zaskoczony z tej jazdy ale to moje osobiste spostrzeżenia.