18-04-2019, 15:40
Witam.
Tak do końca nie jest to normalne, bez względu na markę auta. Za normalne można by uznać gdyby za każdym naciśnięciem hamulca siła hamowania była podobna i właściwa, a to sprawdzisz na stacji diagnostycznej. Generalnie taki objaw, to albo zapowietrzenie/nieszczelność albo kończąca się pompa hamulcowa. Czasami gdy tarcze i klocki są już cieniutkie, bądź bardzo stary płyn, to też może być podobny objaw. Odpowietrz porządnie układ hamulcowy i zobacz czy jest chwilowa poprawa, jeśli tak ale po jakimś czasie objaw powróci i nie stwierdzisz nieszczelności, to znaczy, że pompa hamulcowa się kończy. Pompa vacum została wymieniona bezsensownie, ona nie daje takich objawów.
Pozdrawiam
Tak do końca nie jest to normalne, bez względu na markę auta. Za normalne można by uznać gdyby za każdym naciśnięciem hamulca siła hamowania była podobna i właściwa, a to sprawdzisz na stacji diagnostycznej. Generalnie taki objaw, to albo zapowietrzenie/nieszczelność albo kończąca się pompa hamulcowa. Czasami gdy tarcze i klocki są już cieniutkie, bądź bardzo stary płyn, to też może być podobny objaw. Odpowietrz porządnie układ hamulcowy i zobacz czy jest chwilowa poprawa, jeśli tak ale po jakimś czasie objaw powróci i nie stwierdzisz nieszczelności, to znaczy, że pompa hamulcowa się kończy. Pompa vacum została wymieniona bezsensownie, ona nie daje takich objawów.
Pozdrawiam