01-09-2014, 07:20
ehh, musiałem się powtórnie rejestrować ;(
Więc tak, w końcu doturlałem się do mechanika (głownie dlatego że zaczęło mi budą trząść przy prędkości powyżej 80km/h, jechało się jak po tarce).
-Wymieniłem górne lewe mocowanie silnika (patrząc od strony kierowcy)
-wymieniłem dolne mocowanie silnika
-wymieniłem lewa pół oś napędową (mechanik miał wymienić tylko przegub wewnętrzny, ale jak rozebrał to się okazało na wielowypust to już tylko jedna miazga
- wymieniłem prawy drążek kierowniczy
Od tego momentu stuki przy dodawaniu odejmowaniu gazu zniknęły, jak również trzęsienie budą znikło mam jeszcze jeden problem, ale najpierw poczytam i ewentualnie nowego posta smarne
Więc tak, w końcu doturlałem się do mechanika (głownie dlatego że zaczęło mi budą trząść przy prędkości powyżej 80km/h, jechało się jak po tarce).
-Wymieniłem górne lewe mocowanie silnika (patrząc od strony kierowcy)
-wymieniłem dolne mocowanie silnika
-wymieniłem lewa pół oś napędową (mechanik miał wymienić tylko przegub wewnętrzny, ale jak rozebrał to się okazało na wielowypust to już tylko jedna miazga
- wymieniłem prawy drążek kierowniczy
Od tego momentu stuki przy dodawaniu odejmowaniu gazu zniknęły, jak również trzęsienie budą znikło mam jeszcze jeden problem, ale najpierw poczytam i ewentualnie nowego posta smarne