13-03-2018, 00:48
Dzięki wszystkim za pomoc.
No cóż, i mnie to spotkało. Szukałem najpierw 1.8 i nie znalazłem nic co by mi pasowało. Potem przeskoczyłem z powrotem na 2.8 i znowu nic. Jak były fajne egzemplarze to gdzieś w Toruniu albo Białymstoku. Tak daleko to mi się nie chciało jechać. W końcu trafił się zadbany Galaxy 2005 za śmieszne pieniądze, TDI 1.9, 150 koni, udokumentowane 260.000 na liczniku. Kosztował połowę tego co planowałem na zakup. No więc się zdecydowałem i teraz uczę się diesla bo nigdy nie miałem.
Trafił mi się 1/2 Fis.
Fotele - nie mam obrotowych w tym nowszym. Przekładać raczej nie będę bo te plastiki są innego koloru i tak porysowane że wstyd. Trudno.
1.8 - ciężko było znależć coś koło mnie a dalej nie chciało mi się jechać.
Szkoda mi się go pozbywać bo po niedawnej zmianie świec pali mniej, przy ostatnich mrozach -14 brał tyle gazu ile normalnie w lecie czyli ok 11.5 l. Teraz się ociepliło i bierze 10. Jestem w szoku. No ale jego kres nadchodzi niebawem, przegląd mam do kwietnia a potem na złom. Na razie jeszcze jeżdżę starym bo nowszy w warsztacie (wtryski).
(02-01-2018, 16:58)mamwi napisał(a): Ja też szukałem benzyny, ale jak mi odpowiadał rocznik i wyposażenie, to cena była zaporowa. Dlatego stanęło na TDI-ku i mam dokładnie to co chciałem.
No cóż, i mnie to spotkało. Szukałem najpierw 1.8 i nie znalazłem nic co by mi pasowało. Potem przeskoczyłem z powrotem na 2.8 i znowu nic. Jak były fajne egzemplarze to gdzieś w Toruniu albo Białymstoku. Tak daleko to mi się nie chciało jechać. W końcu trafił się zadbany Galaxy 2005 za śmieszne pieniądze, TDI 1.9, 150 koni, udokumentowane 260.000 na liczniku. Kosztował połowę tego co planowałem na zakup. No więc się zdecydowałem i teraz uczę się diesla bo nigdy nie miałem.
(01-01-2018, 16:24)piter_eg napisał(a): Przednia szybka jak jest grzana ZAWSZE ma klawisz.Szyba - Najśmieszniejsze jest to że przez 3 miesiące zaczynałem przeglądanie ogłoszeń od sprawdzenia czy auto ma grzaną szybę. W końcu jak kupiłem, okazało się że szyba jest do roboty bo grzeje partiami.
Nie wiem...byly auta z 1/2FIS,calym FISem i bez tego...
Trafił mi się 1/2 Fis.
(01-01-2018, 20:11)dyzioNR1 napisał(a): Powszechnie był natomiast stosowany FIS i jak bym auto kupował, chciałbym, żeby on był.Fis - Fakt, przydałby się cały.
to przy odrobinie szczęścia przy tych samych kolorach plastików przełożył byś podstawy foteli ze starego do nowego i miał obrotowe.
Generalnie ja jak szukałem 1.8T to ciężko było znaleźć odpowiednio zadbany egzemplarz z dobrym wyposażeniem, ale to nie jest niemożliwe.
Fotele - nie mam obrotowych w tym nowszym. Przekładać raczej nie będę bo te plastiki są innego koloru i tak porysowane że wstyd. Trudno.
1.8 - ciężko było znależć coś koło mnie a dalej nie chciało mi się jechać.
(02-01-2018, 00:19)schak napisał(a): Jeżeli masz swoje auto pewne i z wyposażeniem jakie cię satysfakcjonuje to dla samego silnika nie wiem czy jest sens zmieniać.
(02-01-2018, 09:23)dyzioNR1 napisał(a): Myślę, że kolega bardziej chce starszy model na nowszy zmienićSilnik to nie problem, chodzi jak ta lala (chociaż jeden cylinder zawsze brał olej). Ale auto ma już 22 lata, prawie 500.000 na liczniku, ja wyjeżdziłem 300.000 i prawie wszystko na gazie. W środku jest tak jak po nawałnicy (woziłem nim 4 dzieci i rzeczy na remont domu) a blacha sypie się na drzwiach, progach, podłodze itp.
Szkoda mi się go pozbywać bo po niedawnej zmianie świec pali mniej, przy ostatnich mrozach -14 brał tyle gazu ile normalnie w lecie czyli ok 11.5 l. Teraz się ociepliło i bierze 10. Jestem w szoku. No ale jego kres nadchodzi niebawem, przegląd mam do kwietnia a potem na złom. Na razie jeszcze jeżdżę starym bo nowszy w warsztacie (wtryski).