ja robilem w borze przy asz na m16 bez zdejmowania misy. w auy jest podobnie wykrec czujnik poziomu i temp oleju masz wiecej miejsca wtedy do ewentualnego czyszczenia i dmuchania kompresorem a na koncu możesz go przelac olejem zeby resztki opiłek wypłynęły. Ale twoja decyzja.Wykrecajac korek wyciagaj odrazu moze złapie i się wykręci.A podkladke dałem taką metalowa wraz z oringiem.
Uszczelka i miska olejowa Sharan po lifcie
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czy to UPG/uszczelka pod głowicą? - objawy/problemy/rozwiązania itp. - temat zbiorczy | marecki_name | 262 | 42,275 |
30-10-2022, 12:28 Ostatni post: wesol |
|
Sharan 2000r. po lifcie demontaż panela środkowego | sq5pwc | 9 | 6,459 |
10-08-2019, 09:08 Ostatni post: gitmar |
|
Alhambra MKI 1998 - uszczelka serwa, gdzie kupić lub jaki zamiennik | Grzesiekb1 | 4 | 3,295 |
05-09-2015, 22:49 Ostatni post: mamwi |
|
Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania | marecki_name | 22 | 14,013 |
22-03-2014, 14:28 Ostatni post: kaskader |
|
Uszczelka szyby w tylnej klapie | Scrappy | 4 | 3,285 |
07-02-2014, 22:51 Ostatni post: moherydz |
|
Uszczelka obudowy filtra | Rakus | 5 | 3,434 |
15-12-2012, 17:54 Ostatni post: Rakus |
|
Wnętrze od modelu po lifcie | siwypiotr40 | 2 | 2,649 |
01-02-2012, 20:32 Ostatni post: DDiablo |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości