Witam.
Z tego co pamiętam i z tych rozpisek, to jeśli chodzi o pin-y na silniczku to:
1 - zasilanie + z bezpiecznika
2 - prawdopodobnie zasilanie z przełącznika wycieraczek
3 i 4 to połączenie z modułem centralnej elektryki
5 - masa z karoserii.
Teraz tak, układ powinien być zabezpieczony dwoma bezpiecznikami, które to dostają zasilanie z przekaźnika tzw. odciążającego. Ten bezpiecznik co zmieniłeś nr28 jest od zasilania manetki, a drugi zasilający bezpośrednio silnik to powinien być nr33, przekaźnik z którego bezpieczniki dostają zasilanie to powinien być nr100 i znajduje się na tej drugiej, głębiej, półeczce (osobny przekaźnik do wycieraczek, który czasami występuje pod nr53 był chyba tylko w benzynie 1.8 montowany), cała elektronika do sterowania silniczkiem znajduje się w silniczku. Co do objawów to albo nastąpiło mechaniczne naprężenie/skrzywienie mechanizmu, bez niego podobno się kręci, z którym silnik sobie nie potrafi poradzić ale to mało prawdopodobne, albo co bardziej prawdopodobne silnik ma niestabilne/słabe zasilanie bo np. ten drugi bezpiecznik jest spalony czy nadpalony/uszkodzony przekaźnik bądź na skutek przeciążenia (skoro spaliło bezpiecznik) w silniku uszkodziło się uzwojenie bądź kondensator smd na płytce sterującej silnika i brak jest odpowiedniej mocy do poruszenia mechanizmem, sporo takich przypadków przerobiłem, że silnik bez obciążenia chodził, a z już nie chciał, no i oczywiście pozostaje też kwestia czy któryś przewód gdzieś się nie upalił trochę. Sprawdź co się dzieje z prądami podczas włączania silniczka i czy za każdym razem się bezpiecznik/bezpieczniki nie przepalają.
Pozdrawiam
Z tego co pamiętam i z tych rozpisek, to jeśli chodzi o pin-y na silniczku to:
1 - zasilanie + z bezpiecznika
2 - prawdopodobnie zasilanie z przełącznika wycieraczek
3 i 4 to połączenie z modułem centralnej elektryki
5 - masa z karoserii.
Teraz tak, układ powinien być zabezpieczony dwoma bezpiecznikami, które to dostają zasilanie z przekaźnika tzw. odciążającego. Ten bezpiecznik co zmieniłeś nr28 jest od zasilania manetki, a drugi zasilający bezpośrednio silnik to powinien być nr33, przekaźnik z którego bezpieczniki dostają zasilanie to powinien być nr100 i znajduje się na tej drugiej, głębiej, półeczce (osobny przekaźnik do wycieraczek, który czasami występuje pod nr53 był chyba tylko w benzynie 1.8 montowany), cała elektronika do sterowania silniczkiem znajduje się w silniczku. Co do objawów to albo nastąpiło mechaniczne naprężenie/skrzywienie mechanizmu, bez niego podobno się kręci, z którym silnik sobie nie potrafi poradzić ale to mało prawdopodobne, albo co bardziej prawdopodobne silnik ma niestabilne/słabe zasilanie bo np. ten drugi bezpiecznik jest spalony czy nadpalony/uszkodzony przekaźnik bądź na skutek przeciążenia (skoro spaliło bezpiecznik) w silniku uszkodziło się uzwojenie bądź kondensator smd na płytce sterującej silnika i brak jest odpowiedniej mocy do poruszenia mechanizmem, sporo takich przypadków przerobiłem, że silnik bez obciążenia chodził, a z już nie chciał, no i oczywiście pozostaje też kwestia czy któryś przewód gdzieś się nie upalił trochę. Sprawdź co się dzieje z prądami podczas włączania silniczka i czy za każdym razem się bezpiecznik/bezpieczniki nie przepalają.
Pozdrawiam