przebieg pewnie powyżej 250 tys km. Kupując używanego automata trzeba się z tym liczyć, że skrzynia więcej jak 350 tys. km nie przejedzie. Taka jest jej trwałość.
Po prostu skrzynia się skończyła, prosi o wymianę konwertera , uszczelnień, ślizgów, tarczek, przegląd sterownika....
Rada: wymienić cały olej (zapewne jest spalony) i jeździć dopóki całkiem nie stanie - jeśli nie masz ochoty na kapitalny remont za 5-6 tys zł (i nie każdy umie go zrobić, napewno słabo to wychodzi dla Autojózefów.pl opinie )
mały bump: masz w nicku WRC . Automaty nie są do sportowej jazdy, tym bardziej w takiej wielkiej budzie jaką są SGA. Automatem się jeździ spokojnie, bez agresywnej jazdy. Jeśli ciągasz przyczepy lub często obciążasz lub lubisz trochę przycisnąć gaz to koniecznie dodatkowa chłodnica oleju, choć i do zwykłej jazdy w korkach nie zaszkodzi. Trwałość skrzyni biegów może się wydłużyć 2-krotnie. Największym wrogiem ASB jest temperatura.
Po prostu skrzynia się skończyła, prosi o wymianę konwertera , uszczelnień, ślizgów, tarczek, przegląd sterownika....
Rada: wymienić cały olej (zapewne jest spalony) i jeździć dopóki całkiem nie stanie - jeśli nie masz ochoty na kapitalny remont za 5-6 tys zł (i nie każdy umie go zrobić, napewno słabo to wychodzi dla Autojózefów.pl opinie )
mały bump: masz w nicku WRC . Automaty nie są do sportowej jazdy, tym bardziej w takiej wielkiej budzie jaką są SGA. Automatem się jeździ spokojnie, bez agresywnej jazdy. Jeśli ciągasz przyczepy lub często obciążasz lub lubisz trochę przycisnąć gaz to koniecznie dodatkowa chłodnica oleju, choć i do zwykłej jazdy w korkach nie zaszkodzi. Trwałość skrzyni biegów może się wydłużyć 2-krotnie. Największym wrogiem ASB jest temperatura.