Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sharan TIP TRONIC
#2
przebieg pewnie powyżej 250 tys km. Kupując używanego automata trzeba się z tym liczyć, że skrzynia więcej jak 350 tys. km nie przejedzie. Taka jest jej trwałość.
Po prostu skrzynia się skończyła, prosi o wymianę konwertera , uszczelnień, ślizgów, tarczek, przegląd sterownika....
Rada: wymienić cały olej (zapewne jest spalony) i jeździć dopóki całkiem nie stanie - jeśli nie masz ochoty na kapitalny remont za 5-6 tys zł (i nie każdy umie go zrobić, napewno słabo to wychodzi dla Autojózefów.pl opinie )

mały bump: masz w nicku WRC Smile. Automaty nie są do sportowej jazdy, tym bardziej w takiej wielkiej budzie jaką są SGA. Automatem się jeździ spokojnie, bez agresywnej jazdy. Jeśli ciągasz przyczepy lub często obciążasz lub lubisz trochę przycisnąć gaz to koniecznie dodatkowa chłodnica oleju, choć i do zwykłej jazdy w korkach nie zaszkodzi. Trwałość skrzyni biegów może się wydłużyć 2-krotnie. Największym wrogiem ASB jest temperatura.
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
Sharan TIP TRONIC - przez LukaszWRC - 29-05-2013, 13:30
RE: Sharan TIP TRONIC - przez bartixr - 30-05-2013, 19:36
RE: Sharan TIP TRONIC - przez maryoushek - 30-05-2013, 23:04
RE: Sharan TIP TRONIC - przez kaskader - 30-05-2013, 23:43
RE: Sharan TIP TRONIC - przez bartixr - 31-05-2013, 08:46
RE: Sharan TIP TRONIC - przez kaskader - 31-05-2013, 12:37
RE: Sharan TIP TRONIC - przez phantom - 15-11-2016, 00:31
RE: Sharan TIP TRONIC - przez pablooo4 - 15-11-2016, 01:01
RE: Sharan TIP TRONIC - przez phantom - 09-02-2017, 19:19
RE: Sharan TIP TRONIC - przez kalamb - 24-02-2017, 15:23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości