28-02-2019, 22:47
Witam.
A co można sądzić o tanich produktach, nawet jak uda Ci się kupić dwa w miarę równe (często jeden z pary ma 70%, a drugi 50% sprawności), to skończą się po 30-50 tyś.km, gdzie na tzw. markowych zrobisz dwa albo trzy razy więcej, no chyba , że tradycyjnie, Polak kupuje Sachsa na internecie w cenie Krafta myśląc, że kupuje oryginał, a potem narzekania, że mu się po 10 tyś.km skończyły. Wrzuć sobie nazwę w google i wyciągnij średnią z opinii, z różnych marek samochodów, gdzie użytkownicy je montowali i zastanów się czy jesteś jednym z tych, którym ten zakup się opłaca, tylko nie pisz za chwilę, że po wymianie amortyzatorów auto Ci "pływa" itp. i co to może być, mnie już się znudziło "zawracanie Wisły kijem".
Pozdrawiam
A co można sądzić o tanich produktach, nawet jak uda Ci się kupić dwa w miarę równe (często jeden z pary ma 70%, a drugi 50% sprawności), to skończą się po 30-50 tyś.km, gdzie na tzw. markowych zrobisz dwa albo trzy razy więcej, no chyba , że tradycyjnie, Polak kupuje Sachsa na internecie w cenie Krafta myśląc, że kupuje oryginał, a potem narzekania, że mu się po 10 tyś.km skończyły. Wrzuć sobie nazwę w google i wyciągnij średnią z opinii, z różnych marek samochodów, gdzie użytkownicy je montowali i zastanów się czy jesteś jednym z tych, którym ten zakup się opłaca, tylko nie pisz za chwilę, że po wymianie amortyzatorów auto Ci "pływa" itp. i co to może być, mnie już się znudziło "zawracanie Wisły kijem".
Pozdrawiam