Dokładnie. Najdroższy element to termostat z wyświetlaczem. Żeby samemu coś takiego zmajstrować potrzeba sporej wiedzy z elektroniki.
A cała reszta to kabelki, przekaźniki, LED-y, włączniki. Groszowe sprawy. Wbrew pozorom, samodzielne wytrawienie płytki to banał. Najtrudniej to rozrysować układ ścieżek na podstawie schematu, ale na Elektroda.pl pomogą bez problemu. Tak właśnie zaadoptowałem schemat AVT 1564. Z jednego termostatu zrobiłem dwa.
I też wszystko mam na przekaźnikach, ale regulacji temperatury tak nie zrobisz. Za dużo termostatów i przekaźników by wyszło. Pewnie do sterownika przyczepka była by potrzebna
I co jeszcze, wujek Google jest wielki.
A cała reszta to kabelki, przekaźniki, LED-y, włączniki. Groszowe sprawy. Wbrew pozorom, samodzielne wytrawienie płytki to banał. Najtrudniej to rozrysować układ ścieżek na podstawie schematu, ale na Elektroda.pl pomogą bez problemu. Tak właśnie zaadoptowałem schemat AVT 1564. Z jednego termostatu zrobiłem dwa.
I też wszystko mam na przekaźnikach, ale regulacji temperatury tak nie zrobisz. Za dużo termostatów i przekaźników by wyszło. Pewnie do sterownika przyczepka była by potrzebna
I co jeszcze, wujek Google jest wielki.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)