07-11-2011, 18:20
dyskutujemy bo 205/55/16 czy tez 195/65/15 sa typowe ale w nosnosci 91 a nie 95. Chodzi oto ze trzeba placic powiedzmy 50 zl wiecej na oponie tylko za ten index.
Specjaista sie nie mianowalem. Nie wiem to mi to ustawił al eni jest mi to do niczego potrzebne. Dodam ci kolego ze moge byc diagnosta na SKP. a i ladownosc wcale nie jest sztywno powiazana z masa wlasną. Pisalem ze kolega zmienial kiedys w jakims swoim dostawczym mercedesie zeby mógł wozic towar na kategorii B. Co do niemcowni i ich misków owszem moga sie czepiac i nawet wiem ile wynosiu taki mandacik unich za niewlasciwe kółka. Z tym ze jesli przechrzczisz sobie swojego sharika ( o ile sie da) na ladownosc powiedzmy 400 kg to bedziesz to mial w dowodzie to nie maja prawa ci nic zrobic. Tak samo jak inni przerabiali wlasnie dostawczaki zeby mozna bylo iwecej zaladować. Stoja odpowiednie slużby i unas i sprawdzaja- ważą auta sprawdza w papiwrach na ile auto pozwala i tyle.
Specjaista sie nie mianowalem. Nie wiem to mi to ustawił al eni jest mi to do niczego potrzebne. Dodam ci kolego ze moge byc diagnosta na SKP. a i ladownosc wcale nie jest sztywno powiazana z masa wlasną. Pisalem ze kolega zmienial kiedys w jakims swoim dostawczym mercedesie zeby mógł wozic towar na kategorii B. Co do niemcowni i ich misków owszem moga sie czepiac i nawet wiem ile wynosiu taki mandacik unich za niewlasciwe kółka. Z tym ze jesli przechrzczisz sobie swojego sharika ( o ile sie da) na ladownosc powiedzmy 400 kg to bedziesz to mial w dowodzie to nie maja prawa ci nic zrobic. Tak samo jak inni przerabiali wlasnie dostawczaki zeby mozna bylo iwecej zaladować. Stoja odpowiednie slużby i unas i sprawdzaja- ważą auta sprawdza w papiwrach na ile auto pozwala i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.