nie rozumiem po co prowadzic dywagacje - skoro ktos cos zalecil to tak ma byc...
ktos kto sie mianowal specjalista samochodowym powinien wiedziec ze ladownosci mozna zmienic jedynie wzgledem masy wlasnej...
a DMC to zgodnie z prawem rzecz nie do ruszenia bez wprowadzania zmian konstrukcyjnych pojazdu - zmniejszyc tez sie tego nie da zgodnie z prawem, a wlasnie DMC bierzemy pod uwage przy oponach... wiec co da kombinowanie z ladownoscia?
to tyle
w razie kontroli w krajach normalnych gdzie szanowane jest prawo - jak bedziesz mial mniejszy indeks na oponach niz homologacja to masz pozamiatane w razie zwyklej kontroli - a w razie wypadku paczki ci z polski beda wysylac...
niemcy, belgowie czy austriacy sa uczuleni na [...] na polskich blachach...
ktos kto sie mianowal specjalista samochodowym powinien wiedziec ze ladownosci mozna zmienic jedynie wzgledem masy wlasnej...
a DMC to zgodnie z prawem rzecz nie do ruszenia bez wprowadzania zmian konstrukcyjnych pojazdu - zmniejszyc tez sie tego nie da zgodnie z prawem, a wlasnie DMC bierzemy pod uwage przy oponach... wiec co da kombinowanie z ladownoscia?
to tyle
(07-11-2011, 15:36)wesol napisał(a): prawo jest prawem ale wazne tez jest zdrowe myślenie.
w razie kontroli w krajach normalnych gdzie szanowane jest prawo - jak bedziesz mial mniejszy indeks na oponach niz homologacja to masz pozamiatane w razie zwyklej kontroli - a w razie wypadku paczki ci z polski beda wysylac...
niemcy, belgowie czy austriacy sa uczuleni na [...] na polskich blachach...