17-05-2013, 16:54
(17-05-2013, 07:16)raventes napisał(a): Na upartego to możnaby założyć pewnie i opony o mniejszym indeksie niż 91 tylko czy na tym rzecz polega? Skoro producent takie zaleca to nie rozumiem po co kombinować. Jeśli nie stać kogoś na utrzymanie takiego pojazdu to niech sobie kupi gabarytowo podobny, ale w którym serwis ( w co wliczam też opony ) będzie znacznie tańszy.
I tu wlasnie jest wlsnei cale sedno sprawy. Nie to z eproducent zaleca. Odgornie ma nakazane ze musi byc taka opona bo inaczje nie bedzie mógł sobie zrobić takiego
DMC a co za tm idzie łądowanosci oraz liczby miejsc siedzacych. Potembeda takie cyrki jak z tymi busami przeworzacymi ludzi. 22 miejsca siedzace a DMC auta nie przekracza 3.5 tony. Wychodiz wtedy na to ze przecietny pasazer nie moz ewiecej wazyc jak 60 kg a gdzie tu jeszcze bagaż.
W pryzczepce tez mam opony o nosnosci 400 kg bo wtedy jest mozliwosc zeby byla zarejestrowana na 750 kg DMC. Owszem konstrkcja jej tez musi byc odpowiednia ale to druga strona medalu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.