03-10-2012, 10:57
Rejestracja mnie nie interesuje i nie wnikajmy w papiery - to pytanie techniczne
Generalnie dobrego anglika można wyczaić do 10 tysi w wersji o którą mi chodzi, a za sensowne zrobienie blachy u mnie krzyknął mi sensowny blacharz z malowaniem 4 tysie. Zakładając że kupię to co mnie interesuje za powiedzmy 8 tysi, przede wszystkim będę miał fajną wypasioną opcję i masę gratów na handel.
Głównie mi się rozchodzi o budę i kwestię 4x4 - przy VR6 z samą przekłądką kieraka nie ma problemu, natomiast nikt nie wie na pewno jak z przełożeniem zawieszenia i napędów z wersji 4x4 do przednionapędowej budy.
Generalnie dobrego anglika można wyczaić do 10 tysi w wersji o którą mi chodzi, a za sensowne zrobienie blachy u mnie krzyknął mi sensowny blacharz z malowaniem 4 tysie. Zakładając że kupię to co mnie interesuje za powiedzmy 8 tysi, przede wszystkim będę miał fajną wypasioną opcję i masę gratów na handel.
Głównie mi się rozchodzi o budę i kwestię 4x4 - przy VR6 z samą przekłądką kieraka nie ma problemu, natomiast nikt nie wie na pewno jak z przełożeniem zawieszenia i napędów z wersji 4x4 do przednionapędowej budy.