23-11-2014, 21:51
W tej chwili mam czujnik odpięty, podłączyłem go tylko do sprawdzenia i w baku była chyba pełna rezerwa a zegar z tym "nowym" czujnikiem pokazał coś ok. 1/2 skali.
Wiem, że jest taka opcja w VAGu (bawiłem się tym kiedyś w innym aucie), ale korygując vagiem chyba przesuwamy cały zakres wskazań? A tu chodzi o to, że błąd nie jest stały, tylko zwiększa się ze spadkiem poziomu paliwa. Na pełnym baku zegar pokaże dobrze (na obu czujnikach jest wtedy 60 ohm), ale przy pustym baku na nowym czujniku będzie 280 ohm, więc zegar będzie pokazywał jeszcze ok 1/4 ... i można stanąć gdzieś w polu
Wiem, że jest taka opcja w VAGu (bawiłem się tym kiedyś w innym aucie), ale korygując vagiem chyba przesuwamy cały zakres wskazań? A tu chodzi o to, że błąd nie jest stały, tylko zwiększa się ze spadkiem poziomu paliwa. Na pełnym baku zegar pokaże dobrze (na obu czujnikach jest wtedy 60 ohm), ale przy pustym baku na nowym czujniku będzie 280 ohm, więc zegar będzie pokazywał jeszcze ok 1/4 ... i można stanąć gdzieś w polu