Wydajesz misie? Z którego magazynu?
A na poważnie, z Twojego chaosu myślowego nic jednoznacznie nie wynika ( czytałem dokładnie).
Co do pompy sprawdzę w wolnej chwili schematy gdzie mógł pójść impuls klaksonu na przekaźnik 53 i co mogło to spowodować.
Wejście na cewkę przekaźnika 53 ( pompa paliwa) ma połączenie z pinem 80 sterownika silnika ( większa wtyczka) pośrednio z G70 ( przepływomierz) i G40 ( czujnik wałka rozrządu) wiec przy podaniu dodatkowego „lewego” prądu mogło dojść do uszkodzeń które powodują problem ale niekoniecznie wywalają błąd. Sprawdź przepływkę i „czystość” punktu masowego pod przednim siedzeniem pasażera. Również vcds wartość synchronizacji wałka w bloku silnika kanał 04 pozycja 4
A na poważnie, z Twojego chaosu myślowego nic jednoznacznie nie wynika ( czytałem dokładnie).
Co do pompy sprawdzę w wolnej chwili schematy gdzie mógł pójść impuls klaksonu na przekaźnik 53 i co mogło to spowodować.
Wejście na cewkę przekaźnika 53 ( pompa paliwa) ma połączenie z pinem 80 sterownika silnika ( większa wtyczka) pośrednio z G70 ( przepływomierz) i G40 ( czujnik wałka rozrządu) wiec przy podaniu dodatkowego „lewego” prądu mogło dojść do uszkodzeń które powodują problem ale niekoniecznie wywalają błąd. Sprawdź przepływkę i „czystość” punktu masowego pod przednim siedzeniem pasażera. Również vcds wartość synchronizacji wałka w bloku silnika kanał 04 pozycja 4