Mi się wydaje że Tobie nie chce się czytać co wcześniej pisałem, więc proszę cofnij się, poczytaj i bez inwektyw. Dałem link do schematu, napisałem że wiem który to przekaźnik, podłączyłem się do niego i klakson działa. Temat kierownicy mam zamkniety. Zastosowalem też konwerter can i mam sterowanie chińskim radiem na androidzie z kierownicy. Ale na samym początku kombinowałem z przekaźnikiem 53 i teraz mam problem z pompą, wymieniłem przekaźnik i problem nadal istnieje, więc spytałem co może się dziac. Czy pompa powinna być słyszalna po przekręceniu kluczyka, przed uruchomieniem zapłonu? Bo nie pamiętam... Samochód jedzie, ale na skrzyżowaniu, gdzie mam hamowanie i spadek obrotów gaśnie, muszę go piłować, zapala, poczym sytuacja się powtarza. W vcds czysto.
Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości