11-10-2018, 12:51
Siema,
powiem szczerze, że przeczytałem wszystkie tematy na forum o dołożeniu kierownicy multi i są one dla osoby takiej jak ja, czyli totalnie nieogarniającej kabelków, dość chaotycznie i nieskłądnie połączone/pisane. Wiele pytań zostało bez odpowiedzi. Mogę prosić o bardziej szczegółową odpwiedź?
Mam sharana po lifcie, rok 2000.Chcę założyć kierownicę multi i tempomat. Nawet nie wiedziałem, że można nim sterować z kierownicy, nie zależy mi na tym. Może być tylko z manetki. Co potrzebuję?
Kierownicę oczuwiście, z poduszką.
Sterownik - który - 451 czy 452?
Taśma zostaje ze zwykłej kierownicy, czy multi ma inną taśmę?
Zapewne jakaś wiązka idąca do sterownika. Co to za wiązka i gdzie się ją podpina?
Będę wdzięczny za te odpowiedzi. Pozdrawiam.
powiem szczerze, że przeczytałem wszystkie tematy na forum o dołożeniu kierownicy multi i są one dla osoby takiej jak ja, czyli totalnie nieogarniającej kabelków, dość chaotycznie i nieskłądnie połączone/pisane. Wiele pytań zostało bez odpowiedzi. Mogę prosić o bardziej szczegółową odpwiedź?
Mam sharana po lifcie, rok 2000.Chcę założyć kierownicę multi i tempomat. Nawet nie wiedziałem, że można nim sterować z kierownicy, nie zależy mi na tym. Może być tylko z manetki. Co potrzebuję?
Kierownicę oczuwiście, z poduszką.
Sterownik - który - 451 czy 452?
Taśma zostaje ze zwykłej kierownicy, czy multi ma inną taśmę?
Zapewne jakaś wiązka idąca do sterownika. Co to za wiązka i gdzie się ją podpina?
Będę wdzięczny za te odpowiedzi. Pozdrawiam.